Meklēt šajā emuārā

Lūgšana par vīru


Mīlestības Dievs,

Es pacelt savu lūgšanu, lai jums.

Lūdzu, palīdziet man atrast labu vīru.Cilvēks, kuru es varu mīlēt bez atrunām. Cilvēks, kas man patīk, kā Bībele māca.
Lūgšana par vīru


Es nevēlos tērēt savu laiku ar gadījuma mīļotājiem.

Es gribu apvienot ar vīrieti Dieva. Tūkstoš paaudzēm nāks no mums. Visi no tiem būs svētīti bērni.

Bībele saka, ka jūs veicāt cilvēks saskaņā ar jūsu tēla un līdzības. Lūdzu, iedodiet man ir vīrs, kas rīkosies kā savu patieso dēlu.

Es lūdzu, lai ...

Viņš būs labs klausītājs.

Viņš būs labs un dod personai.

Viņš vienmēr būs gatavi palīdzēt man, kad man vajag viņu.

Viņš nekad noliegt man viņa mīlestību, ne neizdoties viņa lojalitāti derību.

Viņš spēs piedot man, kad es neizdoties.

Viņš nebūs dota romantiskām lietām ar citām sievietēm, vīrietis. King Solomon neizdevās šādā veidā, un viņa sirds bija novirzīta no jums.

Viņš vienmēr saglabāt savu mīlestību konstanti. Viņš turēs savu uzticīgo derību ar mani.

Viņš būs žēlīgs un līdzjūtīgs vīrs. Viņš būs cilvēks lēns dusmoties.

Viņš būs cilvēks, kurš zina, kā cīnīties dzīvē. Mums izdosies.

Viņš vienmēr atcerēties, lai parādītu man savu maigumu un mīlestību.

Viņa mīlestība mierinās mani grūtos laikos dzīvē.

Viņa aprūpe motivēs mani, lai saglabātu turpinās.

Viņa mīlestība sasniegs uz debesīm.

Viņa mīlestība ilgs kalpošanas laiks.

Viņa mīlestība nekad nebeigsies.

Dievs, lūdzu, palīdziet man, lai atmodinātu manu interesi visos savos projektos un pasākumos. Es gribu, lai viņš zinātu, ka es esmu viņas patiess partneris dzīvē.

Palīdzi man runāt arī par to, cik daudz viņš mani mīl.

Es pasludināt, ka ...

- Tikai viņa mīlestība būs pārsātināts mani.

- Viņa mīlestība dos man dziedāt prieka.

- Es varēs uzticēties Viņa mīlestībā.

- Es priecājos par savu mīlestību, neraugoties uz ciešanām un bēdām dzīvē.

- Es kļūs piedāvājums sievu, burvīgs un skaists, lai viņa acīs. Mana mīlestība būs aizraut viņu visu laiku.

- Mēs dzīvojam mīlošs otru laikos pārpilnību un trūkuma.

- Es uzplaukt viņa pusē, dzīvojot pārliecināti Viņa mīlestībā.

- Viņa mīlestība man būs labāk, nekā dzīvē.

- Es baudīt skūpstus no viņa lūpām vairāk nekā vīns.

Un kopā mēs dzert to biķeri, mīlestības.

... Amen

_____________________


Es esmu priecīgs, ka jūs lūdza Dievu "Lūgšana par vīru"!

Tagad es aicinu jūs veikt citu lūgšanu. Tas ir vissvarīgākais lūgšana.

Šī lūgšana dos labumu jūsu mūžību.

Lūdzu, sekojiet šai saitei:


Lūgšana Pestīšanas


_____________________

Ko jūs domājat par šo lūgšanu?

Lūdzu, atstājiet savus komentārus zemāk.

Paldies!


Lūgšana par vīru; iedvesmotos šiem pantiem Bībelē: Pirmā Mozus grāmata 1:26 - Otrā Mozus grāmata 20:6 - Ceturtā Mozus grāmata 6:25 - Ceturtā Mozus grāmata 14:19 - Piektā Mozus grāmata 10:18 - Pirmā Ķēniņu grāmata 11:1-2 - Pirmā Laiku grāmata 16:34 - Ījaba grāmata 10:12 - Psalmi 21:7 - Psalmi 25:6;7 - Psalmi 31:7 - Psalmi 36:5 - Psalmi 52:8 - Psalmi 63:3 - Psalmi 85:7 - Psalmi 86:17 - Psalmi 89:28;33 - Psalmi 90:14 - Psalmi 92:2 - Psalmi 94:18 - Psalmi 101:1 - Psalmi 103:8 - Psalmi 119:76;149 - Psalmi 130:7 - Psalmi 136:5-9;12-25 - Salamana Pamācības 5:19 - Salamana Pamācības 7:18 - Salamana Pamācības 15:17 - Salamana Pamācības 17:9 - Salamana Augstā Dziesma 1:2;7

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Lūdzu atstājiet jautājumu vai labu un konstruktīvu komentāru tepat.