Meklēt šajā emuārā

Lūgšana par Sievu


Liels mīlestības Dievs,

Es lūdzu jūsu palīdzību. Lūdzu mani uzklausīs.

Es atzīstu, ka es neko nezinu par patiesu mīlestību. Man vajag savu gudrību.

Lūgšana par Sievu

Es meklēja pareizo sievieti. Es neesmu atradis viņas.

Dievs, tikai jūs zināt ikvienam. Jūs zināt, kas būs ideāls sieva par mani. Palīdziet man atrast tikumīgu sievieti.

Šī situācija rada nelaimi un ciešanām manā dvēselē.

Lūdzu novest mani pie viņas. Jūs palīdzējāt Īzakam atrast Rebeku. Jūs palīdzējāt Jēkabu tikties Rachel. Lūdzu guide man!.

Es arī saprotu, ka man ir jādara manas puses. Man ir kļuvis cilvēks, saskaņā ar jūsu attēlu. Es zinu, es pēc tam saņemt savu svētību.

Es lūdzos par sievu; un es jums apsolu, ka ...

- Es pacietīgi jāgaida viņas.

- Es vienmēr rāda viņas maigumu.

- Es būšu gatavs piedot un atjaunot.

- Es ne ignorēt viņu. Es vienmēr ieklausīties viņā.

- Es būšu žēlīgs viņu. Lēnprātīgs un centīgi mīlestībā.

- Man nebūs ikdienas lietas ar citām sievietēm. Es zinu, ka viņi būs pāradresēt manu sirdi prom no mana sieva.

Mana mīlestība būs ar viņu kopā. Tas būs paciest visu ceļu.

Mana mīlestība viņai vienmēr būs nemainīga.

Mana mīlestība uz viņas sasniegs debesis.

Mana derība paliks uzticīgs.

Mani skūpsti apmierinās viņu.

Viņa uzticas man.

Mūsu mīlestība pārsniegs citus priekus dzīvē.

Palīdziet mums augt stabilu mīlestību. Palīdziet mums praksē piedošanu.

Palīdziet mums likvidēt savstarpējās nodarījumus. Es gribu mīlestību, nevis naidu.

Es neesmu perfekts vīrietis. Bet es lūdzu, lai viņa nekad ienīst mani.

Grūti laiki varētu nākt. Neļaujiet mūs dalīt no otra.

Es vēlos būt kā jūs Jēzum. Es gribu būt pirmais, lai palīdzētu, kad viņai tas ir nepieciešams.

Dievs, es gribu būt drosmīgs cilvēks, ka viņa varētu ievērot.Vīrs viņa apbrīno.

Es lūdzu, lai viņa nekad noliegt man savu mīlestību un uzticību.

Es svētīju viņai būtu kāds, kas atbalsta mani manā darbā.

Es viņu svētī, lai viņa var attīstīties ar manu mīlestību.

Es svētīju viņai kļūt sieva, kas rūpējas par mums.

Es svētīju viņai palikt skaista sieviete.

Es apliecinu, ka tikai viņas mīlestība apmierinās mani visu laiku.

Dievs, svētī mūs. Tādējādi mēs baudīt priekus mīlestības uz visiem laikiem.

Svētī mūs, lai veidotu ģimeni. Dodiet man savu gudrību un mīlestību, lai būtu iespējams.

Jo Jēzus vārdā,

Amen.

_____________________


Es esmu priecīgs, ka jūs lūdza Dievu "Lūgšana par Sievu"!

Tagad es aicinu jūs veikt citu lūgšanu. Tas ir vissvarīgākais lūgšana.

Šī lūgšana dos labumu jūsu mūžību.

Lūdzu, sekojiet šai saitei:


Lūgšana Pestīšanas

_____________________

Ko jūs domājat par šo lūgšanu?

Lūdzu, atstājiet savus komentārus zemāk.

Paldies!


Lūgšana par Sievu; iedvesmotos šiem pantiem Bībelē: Pirmā Mozus grāmata 1:26 - Pirmā Mozus grāmata 24 - Pirmā Mozus grāmata 29 - Pirmā Ķēniņu grāmata 11:1-2 - Pirmā Laiku grāmata 16:34 - Psalmi 13:5 - Psalmi 25:6-7 - Psalmi 31:3;7 - Psalmi 33:22 - Psalmi 36:5 - Psalmi 52:8 - Psalmi 57:10 - Psalmi 63:3 - Psalmi 85:7 - Psalmi 86:17 - Psalmi 89:28;33 - Psalmi 90:14 - Psalmi 92:2 - Psalmi 94:18 - Psalmi 103:8 - Psalmi 119:149 - Psalmi 132:10 - Psalmi 136:4-9;12-18;23 - Salamana Pamācības 5:19 - Salamana Pamācības 7:18 - Salamana Pamācības 10:12 - Salamana Pamācības 15:17 - Salamana Pamācības 17:9 - Salamans Mācītājs 9:1 - Salamana Augstā Dziesma 1:2;7

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Lūdzu atstājiet jautājumu vai labu un konstruktīvu komentāru tepat.