Meklēt šajā emuārā

Lūgšana Dievam, lūdzot naudu

Lūgšana Dievam, lūdzot naudu

Šī lūgšana ir pieejams tikai šajās valodās: Angļu - Spāņu

Dievs, debess un zemes,

Absolute īpašnieks visu zeltu un sudrabu. Es piesaucu jūsu palīdzību savām finansēm.

Kungs, lūdzu reizināt produktu manu darbu. Man vajag, lai samaksāt savu parādu, un dzīvot ar cieņu.

Es gribu sekmīgi attīstīties. Es gribētu kādu dienu atstāt mantojumu saviem bērniem.

Es apzinos, ka labie laiki un sliktie laiki sasniegs ikvienu. Es atzīstu, ka tev vajag!

Palīdziet man būt gudrs un saprātīgs visās uzņēmējdarbības jomās.

Dod man:

- Intelligence mācīties. Man ir jāsaprot, kā pārvaldīt un ieguldīt.

- Tava gudrība. Man jāspēj noraidīt naudu, kad tas nav labi priekš manis.

- Spēja veikt godīgu uzņēmējdarbību. Es nevēlos, lai kauns jums.

Dievs, jums ir pelnījuši lielisku kalpus. Es gribu būt spējīgi saražot divkāršu vidējo.

Es gribu būt efektīvs visiem centieniem. Jūsu ticība man ticēs. Un ticiet man vairāk nekā sākotnēji man deva.

Es neesmu atkarīgs no naudas. Tu to iemācīji saviem mācekļiem. Es esmu tavs māceklis.

Tikai jūsu gudrība man dos dzīvību. Ne naudas.

Es negribu uzvesties kā glaimotājs. Tāpat aizbildinājumus, lai saņemtu naudu no citiem.

Palīdziet man saprast, ka ...

- Nauda nav mans draugs.

- Es nekad vajadzētu mīlēt naudu. Papīru nevar pārsātināts dvēseli.

- Naudas mīlestība ir visa ļaunuma sakne.

Cilvēki, kuri iekārot nauda tiek pāradresēti no jums. Daudzi ļaunumiem notiek ar šiem cilvēkiem.

Dievs, saglabāt mani no dodot naudu vairāk nekā jūs.

Viens no jūsu mācekļiem nodeva jums par 30 sudraba gabaliem. Pēc tam viņš izdarījis pašnāvību.

Saglabātu mani no sliktu reputāciju.Reputācija persona, kas mīl naudu.

Tā vietā, es izmantošu savu naudu cildināt jums. Es palīdzēšu ar būvniecību un apkopi jūsu templis.Vieta, kur jūsu vārds tiek godināts. Jums tiks paaugstināts vidū sabiedrībā.

Dievs, es jums apsolu, ka ...

- Es atgriezīšos naudu, ja es varu saņemt vairāk nekā man vajadzētu. Es neļaus naudu, kas pieder kādam citam.

- Es nemīlu naudas. Es būt apmierināti ar to, kas man ir. Tu man apsolīja; "Es nekad atstāt tevi nepametīšu".

- Es nestrādās kā augļotājs. Es ne uzvesties kā naudas aizdevējs ar saviem brāļiem un māsām. Es ne iekasēt tos procentus.

- Es vienmēr samaksāt savu strādniekus beigās katru dienu. Es negribu viņus doties raud pie jums. Es nevēlos būt notiesāta par grēku pret viņiem.

- Es nekad nepieņem naudu ievainot cilvēkus. Daudz mazāk pret saviem Izraēļa tautas.

- Es nepieņems slikti gotten naudu. Es zinu, ka tas drīz beigsies.

- Es ne pieņemt kukuļus nekādu.

- Es ne kukuli tiesnešiem un iestādēm.

- Es ne prostitūciju manu ķermeni. Es ne iegūt peļņu no prostitūcijas. Es nedos jums piedāvājumus no šiem ieguvumiem.

Jūs jau esat devis man daudz svētības. Es zinu, ka tu dos man vairāk. Es būs rūpēties par tiem, ar uzticību.

Lūdzu, palīdziet man, lai sakārtotu savu finanses. Es gribu, lai varētu dalīties ar citiem.

Es gribu būt kā jūs Kungu. Kāds spēj vairoties svētības. Spēj pārsātināts izsalkumu pūļus.

Es gribu būt palīgs citiem. Nav jābūt trūkumcietējiem manā sabiedrībā.

Es kalpot cilvēkiem ar mīlestību. Ne par naudu.

Es vairs nebūs augstprātīgi. Tagad es pazemīgi saku: "Dievs vēlas, es izdosies!"

Jo Jēzus vārdā,

Amen.

_____________________________________

Es esmu priecīgs, ka jūs lūdza Dievu "Lūgšana Dievam, lūdzot naudu"!

Tagad es aicinu jūs veikt citu lūgšanu. Tas ir vissvarīgākais lūgšana.
Šī lūgšana dos labumu jūsu mūžību.

Lūdzu, sekojiet šai saitei:


Lūgšana Pestīšanas


_____________________________________

Ko jūs domājat par šo lūgšanu?

Lūdzu, atstājiet savus komentārus zemāk.

Paldies!
Latvijas Nauda - Lūgšana pie Dieva; iedvesmotos šiem pantiem Bībelē: Pirmā Mozus grāmata 43:12 - Otrā Mozus grāmata 22:25 - Trešā Mozus grāmata 25:36-37 - Piektā Mozus grāmata 23:17-19 - Piektā Mozus grāmata 24:15 - Pirmā Ķēniņu grāmata 4:1-7 - Pirmā Ķēniņu grāmata 5:26-27 - Pirmā Ķēniņu grāmata 12:5;14 - Psalmi 15:5 - Salamana Pamācības 13:11 - Salamana Pamācības 17:16 - Salamana Pamācības 19:14 - Salamans Mācītājs 5:10 - Salamans Mācītājs 7:12 - Salamans Mācītājs 9:11 - Mihas grāmata 3:11 - Hagaja grāmata 2:8 - Mateja 27:5 - Marka 6:8;37 - Lūkas 14:28 - Lūkas 16:14 - Lūkas 19:13;16;24 - Apustuļu darbi 4:34 - Pāvila 1. vēstule korintiešiem 16:2 - Pāvila 1. vēstule tesaloniķiešiem 2:5 - Pāvila 1. vēstule Timotejam 3:3 - Pāvila 1. vēstule Timotejam 6:10 - Vēstule Ebrejiem 13:5 - Jēkaba vēstule 4:13 - Pētera 1. vēstule 5:2 - Jūdas vēstule 1:11 Bībele - Attēli: lūgšana

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Lūdzu atstājiet jautājumu vai labu un konstruktīvu komentāru tepat.